تاریخ امروز:۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شماره شرکت ترخیص کار کالا گمرک بندرعباس

با حق العمل کاری رها در ارتباط باشید

در این مقاله آموزشی قصد داریم در مورد ترخیص کار بندرعباس (ترخیص کار گمرک) با شما صحبت کنیم.قبل از شروع بحث بیاید باهم ببینیم که اساسا ترخیص کار به چه کسی گفته میشود؟ و چگونه میتوان شماره خود را به عنوان یک ترخیص کار خوب به عنوان شماره شرکت ترخیص کار کالا بندرعباس جهت ترخیص کالا از گمرک بندرعباس یا گمرکات دیگر در بازار معرفی کنیم.

یک شرکت برای اینکه بتواند در صادرات و واردات کالا موفق باشد ,ملزم است که با فرآیند ترخیص کالا از گمرک آشنایی کامل داشته باشد.اگر با انجام فرآیند ترخیص کالا به صورت کامل آشنایی دارید که خودتان انجام دهید این فرآیند رو,اما اگر شناخت لازم و یا وقت کافی برای انجام این امور را ندارید,باید آن را به ترخیص کار گمرک بسپارید ، پیدا کردن شماره ترخیص کار خوب کار ساده ای نیست زیرا شرکت ترخیص کالا که بار شما را بدون دردسر در سریع ترین زمان ممکن بدون تحمیل هزینه های اضافه شما تجار عزیز ، بسیار کار سختی است اما تیم ما در حق العمل کاری رها یکی از بهترین شرکت های ترخیص کالا بندرعباس در کنار شماست تا شما بتوانید به راحتی با بالا ترین سرعت و کمترین هزینه بار خود را از گمرکات کشور ترخیص کنید ، شما میتوانید با شماره ترخیص کار گمرک ما در این صفحه تماس بگیرید .

حالا ما در این مقاله میخواهیم در مورد ترخیص کار بندرعباس صحبت کنیم .به طور کلی ترخیص کار بندرعباس شخصیتی است که با وکالت از وارد کننده یا صادرکننده کالا,کلیه مراحل و عملیات ترخیص کالا از گمرک را انجام میدهد.ترخیص کار بندر عباس میتواند حقیقی یا حقوقی باشد.وظیفه ترخیص کار بندرعباس به طور کلی انجام اموری است که برای ترخیص کالا از گمرک باید انجام شود.یک ترخیص کار بندرعباس  با آشنایی کامل با تعرفه های گمرک، آشنایی کامل با نرخ عوارض انواع کالای وارداتی و همچنین تسلط به قوانین صادرات و واردات کالا می تواند کالای شما را در زمان مناسب و با گمترین هزینه از گمرک خارج کند.

بندرعباس

بندرعباس کلانشهری در جنوب ایران و در فاصله ۱۲۸۷ کیلومتری از تهران و مرکز استان هرمزگان است. بندرعباس بزرگترین بندر ایران و یکی از مهم ترین مبادی ورود و خروج کالا در کشور به حساب می آید. به دلیل وجود دو مجتمع بندری شهید رجایی و شهید باهنر، این شهر به عنوان یکی از بزرگترین مراکز اقتصادی کشور شناخته می شود.

وجود دو گمرک شهید رجایی و شهید باهنر و حجم بالای واردات و صادرات کالا در این گمرکات وارتباط با بنادر بزرگ جهان باعث شده است بندرعباس به عنوان بزرگترین مرکز گمرکی کشور و یک قطب اقتصادی بزرگ برای بازرگانان و تجار شناخته شود.

ترافیک زیاد ورود و صدور کالا در این گمرکات موجب شده است که وجود یک ترخیص کار ماهر برای ترخیص کالا از گمرکات این کلانشهر یک ضرورت انکار ناپذیر به حساب بیاید.

ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کار گمرک

ترخیص کار بندرعباس

شماره ترخیص کار بندرعباس

پیدا کردن یک شرکت ترخیص کالا خوب ان هم در بندرعباس از اهمیت زیادی برخوردار است ، برای انتخاب یک شرکت ترخیص کالا یکی از مهم ترین نکات توانایی شرکت در ترخیص کالا های متعدد است که این مورد را فقط و فقط رزومه شرکت مشخص میکند .

مجموعه حق العمل کاری رها با تیم توانا اطلاعات کاملی در خصوص تمامی کالا ها دارد و بسیاری از اعنوان کالا ها را برای شرکت های نام اشنا در ایران ترخیص کرده است که شما میتوایند نمونه این کالای ترخیص شده را در صفحه اول این شرکت حق العمل کاری مشاهده کنید ، همین طور میتوایند با کلیک بر روی دکمه تماس با شماره ترخیص کار های حق العمل کاری رها در پایین همین صفحه یا تماس با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۷۴۲ با کارشناسان ترخیص کار گمرک ما در ارتباط باشید

شرکت ترخیص کالا بندرعباس

شرکت ترخیص کالا

شرکت ترخیص کالا بندرعباس

شماره ترخیص کار بندرعباس

شماره ترخیص کار بندرعباس

شماره ترخیص کار بندرعباس

ترخیص کار گمرک شهید رجایی

این گمرک در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس قراردارد. در بین گمرکات مختلف کشور این گمرک رتبه اول را به خود اختصاص داده است. اگر بگوییم این گمرک، مهمترین گمرک کشور بوده و بیشترین حجم ترخیص کالا را داراست، اغرار نکرده ایم پس پیدا کردن شرکت ترخیص کالا خوب برای ترخیص کالا از گمرگ که جایگاه مناسبی در گمرک شهید جایی داشته باشد از اهمیت زیادی برخوردار است .

موقعیت استراتژیک، وجود ۴۰ اسکله مجزا و ۳۵ خط کانتینری و ارتباط با بیش از ۸۰ بندر معروف در جهان، وجود پرسنل باتجربه و امکانات به روز موجب شده است بیشتر تجار و بازرگانان این گمرک را برای ترخیص کالاهای خود انتخاب نمایند.

جهت آشنایی بیشتر با این گمرک می توانید به مقاله ترخیص کالا از بندر شهید رجایی مراجعه نمایید.

ترخیص کار گمرک شهید باهنر

بندر شهید باهنر از بنادر قدیمی  شهر بندرعباس است که پیش از انقلاب به نام بندر سورو شناخته می شد. گمرک شهید باهنر یکی دیگر از گمرکات واقع در بندرعباس می باشد که حجم زیادی از مبادلات تجاری را به خود اختصاص داده است اما به نسبت گمرک شهید رجایی کمتر است. این گمرک رتبه سوم را در بین گمرکات صادراتی داراست که به دلیل نزدیکی به مناطق آزاد تجاری کیش و قشم و همچنین دسترسی به آب های بین المللی مورد توجه تجار و بازرگانان قرار گرفته است.

اطلاعات بیشتر در مورد بندر شهید باهنر را می توانید اینجا بخوانید.

ترخیص کالا از گمرک

بندر شهید باهنر

ترخیص کالا بندرعباس

شرکت ترخیص کالا بندرعباس

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های یک شرکت ترخیص کالا خوب برای ترخیص کالا از گمرک بندرعباس ، داشتن نمایندگی های متعدد در شهر و حتی کشور های دیگر است ، این یکی از ویژگی های مهم یک شرکت ترخیص کالا است ، بیاید با یک مثال این موضوع برا برای شما توضیح دهیم ، فرض کنید شما به عنوان یک تاجر یک کالا از چین وارد یکی از گمرکات بندرعباس کردید ، و خود شما در تهران مستقر هستید ، شرکتی در امر ترخیص کالا شما میتواند به راحتی فعالیت کند که هم در تهران برای ارتباط با شما دفتر داشته باشد ، هم در بندرعباس دفتر داشته باشد تا بتواند امور ترخیص کالا شما را با ترخیص کار بندرعباس خود به راحتی انجام دهد ، هم در چین دفتر و نماینده داشته باشد تا بتواند در صورت نیاز خدمات بندری را برای شما را راحتی انجام دهد .

شرکت حق العمل کاری موفق رها با دارا بودن دفتر و کارشناس شرکت ترخیص کالا در شهر های تهران ، اصفهان ، بندرعباس و دارا بودن دفتر در کشور های چین ، امارات متحده عربی (دبی) ، هند و … میتواند شما را به راحتی امر ترخیص یاری کند .

شرکت ترخیص کالا موفق و یا  پیدا کردن شماره ترخیص کار با تجربه دیگر برای شما کار سختی نیست ، زیرا ما در این مقاله تمامی نکات مهم برای پیدا کردن شرکت ترخیص کالا بندرعباس و یا شهر های دیگر به شما گفتیم .

حال شما بگویید ایا پیدا کردن شماره ترخیص کار بندرعباس دیگر کار سختی است ؟

با کارشناسان ترخیص کار گمرک حق العمل کاری رها  و یا با شماره ترخیص کار بندرعباس حق العمل کاری رها با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۷۴۲  در ارتباط باشید تا شما را در امر ترخیص کالا بیشتر راهنمایی کنند .

ترخیص کار گمرک کیست ؟

ترخیص کار گمرک، به فردی گفته می شود که توسط قراردادی که با صاحب بار بسته است، تشریفات گمرکی را در گمرکات برای وی انجام می دهد.

ترخیص کار گمرک باید به عنوان نماینده ی صاحب کالا, صادرات و واردات را از طریق گمرک انجام دهد.

وظیفه ی خارج کردن یا وارد کردن انواع بار بر عهده ی ترخیص کار گمرک می‌باشد که باید با صرفه جویی در زمان و هزینه، این امور را به نحو احسنت به انجام برساند.

مشخصات متعددی در انجام کار وی دخیل است، که در ادامه ی این متن به آنها اشاره می نماییم.

و در یک تعریف ساده ترخیص کار شخصیتی میباشد که از طرف صادرکننده یا واردکننده کالا ضمانت دارد که تمام امور گمرکی و تشریفات آن را انجام دهد.ترخیص کار میتواند شخص حقیقی یا حقوقی باشد.و از دیگر وظایف ترخیص کار گمرک میتوان به بررسی صحت اسناد ,اخذ عوارض و مالیات و همچنین حصول اطمینان از انطباق کالا با قوانین و مقررات قابل اجرا میباشد.

ترخیص کار گمرک

وظایف ترخیص کار گمرک

به صورت کلی وظایف یک ترخیص کار گمرک انجام اموری است که در نهایت منجر به ترخیص کالا از گمرک میشود.

شما شاید در وهله ی اول تصور کنید که ترخیص کالا کار چندان سختی نیست .ولی باید بهتون بگم که کاملا اشتباه تصور میکنید.

ترخیص کالا از گمرک کار بسیار دقیقی میباشد زیرا اگر شما به عنوان یک ترخیص کار گمرک ,

یکی از مراحل ترخیص کالا را به اشتباه یا ناقص انجام دهید ,ممکن است فرآیند ترخیص کالا از گمرک چندین ماه عقب بیوفتد .

یا در شرایط بدتر کالای شما در انبار گمرک متروکه شود.

یک ترخیصکار ماهر با آشنایی کامل با تعرفه های گمرک، آشنایی کامل با نرخ عوارض انواع کالای وارداتی و همچنین تسلط به قوانین صادرات و واردات کالا می تواند کالای شما را در زمان مناسب و با گمترین هزینه از گمرک خارج کند.

اما در حالت کلی وظایف ترخیص کار گمرک را میتوان در این موارد خلاصه کرد:

تهیه و آماده سازی کلیه مدارک لازم برای ارائه به گمرک(شامل اطلاعات مبدا و مقصد,هزینه های پرداختی ,مجوزها و غیره میباشد.)

ارائه مشاوره های مورد نیاز به کارفرما در زمینه تعرفه های گمرکی و تعیین ارزش کالاهای صادراتی و وارداتی

کسب اطلاعات کامل در زیمنه بخشنامه ها و قوانینی که برای ترخیص کالای مورد نظر
حضور دائم در گمرک برای پیگیری روند ترخیص کالا

خصوصیات ترخیص کار گمرک معتبر

ما در این بخش قصد داریم تا شما را بیشتر با ویژگی ها و مشخصات یک ترخیص کار  معتبر آشنا کنیم.

در مرحله ی اول ,یک ترخیص کار  باید از نظر اخلاقی ,فردی راستگو و امانتدار باشد.

زیرا ارزش کالاهای وارداتی در اغلب موارد بسیار بالا میباشد و برای آنکه صاحب کالا یا واردکننده بتواند با خیالی آسوده به ترخیص کار وکالت بدهد.

لازم است که قبل از هرچیز بتواند به فرد ترخیص کار اعتماد کند.

پس میشود اینگونه نتیجه گیری کرد که تجار و بازرگانان با گذشت زمان و کار با ترخیص کاران مختلف ,میتواند به راحتی ترخیص کار معتمد و امانتدار را پیدا کند و زین پس فعالیت های خود را به آن فرد یا شرکت بسپارد.

از ویژگی های اخلاقی یک ترخیص کار گمرک یا شرکت ترخیص کالا بندرعباس یا گمرکات دیگر که بگذریم,ترخیص کار گمرک باید دارای کارت حق العملکاری باشد تا بتواند فعالیت های خود را به صورت قانونی انجام دهد.

در نتیجه یک ترخیص کار یا شرکت ترخیص کالا باید قبل از هر نوع اقدامی ,ابتدا نسبت به دریافت کارت حق العمل کاری خود اقدام کند.

از دیگر ویژگی های یک ترخیص کار که میتوان به آن اشاره کرد : مربوط به سن و مدارک تحصیلی میباشد.

یک ترخیص کار باید بالای ۲۵ سال سن داشته باشد و همچنین حداقل مدرک لازم برای ترخیص کاری ,مدرک کاردانی امور گمرکی یا مدرک کارشناسی سایر رشته ها میباشد.

علاوه بر تمام این موارد و ویژگی هایی که ذکر کردیم یک ترخیص کار معتبر باید فاقد هرگونه سو پیشینه یا سابقه های کیفری و قاچاق نیز باشد.

شرکت ترخیص کالا

شرکت ترخیص کالا

دلایل استخدام ترخیص کار برای ترخیص کالا

طبیعتا اگر بخواهیم معامله ای به صورت موفق صورت بگیرد,باید طرفین معامله وظایفی که بر عهده شان هست را به صورت کامل انجام دهند.

بنابراین هر مشکلی که باعث شود کالا و یا محصول شما در مدت زمان مشخص ب دست مشتری نرسد,موجب بروز ضرر میشود.

درنتیجه توصیه میشود که امور مربوط به تشریفات گمرکی و مراحل ترخیص کالا را فردی انجام دهد که هم به اصول و قوانین گمرکی آگاهی و تسلط کافی دارد.

و هم تجربه کافی دارد.زیرا ترخیص کار گمرک میتواند بدون تلف کردن وقت و در زمان تعیین شده,کالای مورد نظر را ترخیص کرده و از متحمل شدن هزینه های بیشتر جلوگیری نماید.

تفاوت ترخیص کار گمرک و حق العمل کار گمرک در چیست؟

شاید در باور خیلی ها ترخیص کار  تفاوت چندانی با حق العملکار گمرک  نداشته باشد.اما در واقعیت چنین نیست.

از مهم ترین تفاوت بین ترخیص کار و حق العملکار گمرک میتوان به دریافت مجوزها و پروانه کاری اشاره کرد,که ترخیص کار  را به حق العملکار رسمی گمرک تبدیل میکند.

حق العمل کار رسمی گمرک میتواند به نمایندگی از یک شخص یا شرکت,مراحل ترخیص را طی کند و در مقابل آن هزینه خود را دریافت کند.

اما ترخیص کار با وکالتی که از صاحب کالا دارد ,تمام مراحل ترخیص کالا را با نام صاحب کالا انجام میدهد.

در واقع ترخیص کار نماینده صاحب کالا بوده و مجاز است کارهای صاحب کالا را در غیاب او انجام دهد؛ اما حق العمل کار رسمی گمرک وکالتی از طرف صاحب کالا ندارد، بلکه به نیابت از صاحب کالا کارهای ترخیص را انجام می دهد.

ترخیص کار با دارا بودن شرایط زیر ,تبدیل به حق العملکار میشود:

  • قبولی در آزمون حق العمل کاری از گمرک و دریافت پروانه آن
  • داشتن کارت بازرگانی
  • تابعیت ایران
  • کارمند دولت نباشد
  • داشتن حداقل ۲۵ سال سن
  • نداشتن محکومیت به جرم و جنایت و عدم سابقه قاچاق در گمرک به گواهی کتبی مقامات مربوط
  • مدرک تحصیلی حداقل دیپلم دبیرستان
  • پذیرفته شدن در امتحان قانون امور گمرکی و آیین‌نامه آن

همان طور که در ابتدا اشاره شد، مهمترین وظیفه ی یک ترخیص کار، صرفه جویی در زمان و هزینه، جهت ترخیص بار و انجام هماهنگی های لازم با گمرکات، به عنوان نماینده ی صاحب کالا می باشد.

با توجه به وجود قوانین سخت واردات و صادرات در کشور ما می بایست پیش از ورود یا خروج انواع بار از گمرکات، افراد حقیقی یا حقوقی نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.

یکی دیگر از وظایف ترخیص کار این است که، مجوز حق ورود به کشور را پیش از وارد نمودن کالا توسط مبادی گمرکی بگیرد.

یک ترخیص کار ماهر اطلاعات جامعی از قوانین صادرات یا واردات گمرک کشور و بین الملل دارد.

مهارت بالای ترخیص کار گمرک باعث می شود تا صاحب بار کمترین ضرر را ناشی از امورات گمرکی ببیند.

علاوه بر مجوزهای ثبت سفارش برای صادرات یا واردات، مجوز های جانبی فراوان دیگری نیز هستند؛

فردی که اقدام به ترخیص می نماید باید با اطلاع از این مجوزها و انجام سریع آنها می تواند به صاحب بار در ترخیص به موقع کالاها و اجناس کمک نماید.

ترخیص کالاهای مختلف نیاز به مجوز های جانبی گوناگون دارد.

به عنوان مثال مجوز کالاهای پزشکی و خوراکی یا آزمایشگاهی و غیره هر کدام مجوز های جانبی مختص به خود را دارند که،

ترخیص کننده گمرک، باید با علم و هوشیاری کامل نسبت به قوانین گمرکی، بتواند به نحو احسنت تشریفات صادرات یا واردات این نوع کالاها را انجام دهد.

از دیگر تفاوت های حق العملکار با ترخیصکار میتوان به این نکته اشاره کرد که : ترخیص کار گمرک نماینده مستقیم صاحب کالا, برای انجام تشریفات گمرکی کالاهایش میباشد.

و هیچ گونه مسئولیتی در قبال بدهی و یا اقدامات مختلف صاحب کالا یا بازرگان ندارد.

اما در مورد حق العمل کار گمرک باید گفت که , او نماینده غیر مستقیم صاحب کالا است و به نمایندگی از او اقدام به ترخیص کالا و فعالیت های لازم جهت پیشبرد اهداف تجارت صاحب کالا انجام میدهد.

با کارشناسان ترخیص کار گمرک حق العمل کاری رها  و یا با شماره ترخیص کار بندرعباس حق العمل کاری رها با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۷۴۲  در ارتباط باشید تا شما را در امر ترخیص کالا بیشتر راهنمایی کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.